Telefonnummer: 0771 77 78 78

Köptrygghet
 

 

Hur reklamerar jag en vara?

Din reklamation hjälper oss på Spotsafe att utvecklas på det vi gör. Vid en eventuell reklamation skall du alltid kontakta kundtjänst kundtjänst@spotsafe.se. Där skriver du kundnummer, ordernummer, orsak till reklamation. Inom 1-2 arbetsdagar kommer du att erhålla fraktinformation från spotsafe. Produkterna skall skickas tillbaka inom 14 dagar från erhållande av fraktetiketten. Vid godkänd reklamtion återbetalar vi dig genom instättning på det kontot som du angett I formuläret.

Faktura, Ekonomi och kreditfrågor


För funderingar och frågor gällande era betalningar (faktura/delbetalning/Direktbetalning), har Handelsbanken Finans en kundtjänst som mer än gärna svarar på era frågor direkt. Tel 0771-560 300. De har öppet varje vardag 08.00-20.00 samt lördag/söndag 10.00-18.00.

Kan jag avbeställa eller ändra min order?

Behöver du avbeställa eller ändra en order måste du kontakta kundtjänst snarast möjligt. Har inte din order vidarebefordrats till vårt lager för packning och skickas har vi möjligt att ändra/avbeställa din order. Skriv gärna “avbeställ” eller “ändra” när du mailer kundtjänst så vi snabbare kan hantera ditt ärrende. När din order väl levererats till vårt lager har vi inte tyvärr inte längre möjlghet att ändra eller avbeställa din order.


Hur kontaktar jag någon på Spotafe?

Du kan alltid maila till våran kundtjänst. Där vi alltid försöker att svara på dina frågor så fort som möjligt med det du behöver hjälp med. Vardagar är vårt mål att du ska ha ett svar inom 24 timmar. Du kan även ringa till våran kundtjänst. Spotsafe har telefontid vardag mellan 08:00-17:00 på telefon 0771 77 78 78.